A special case of product innovations: the new fashion products
Abstract
Az új divattermékek megjelenése számos ágazatban a piaci folyamatok meghatározó mozgatóereje. Ennek ellenére szerepük mint stílus termékinnováció (stylistic product Innovation) gyakran háttérbe szorul, különösen a technológiai termékinnovációkkal (technological product innovation) szemben, és csekély figyelmet fordítanak a divatjavak speciális innovatív jellemzőinek kutatására. E cikkben megkísérlem meghatározni és magyarázni a divattermékek sajátos innovatív tulajdonságait, és ezek alapján rámutatni arra, hogy mi különbözteti meg őket a technológiai termékinnovációktól.
Downloads
Published
2019-11-03
How to Cite
Kovács, K. (2019) “A special case of product innovations: the new fashion products”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(3), pp. 78–90. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1345 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
M&M mix