A termékinnovációk egy speciális esete: az új divattermékek

Szerzők

  • Kármen Kovács Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdálkodástani Doktori Iskola

Absztrakt

Az új divattermékek megjelenése számos ágazatban a piaci folyamatok meghatározó mozgatóereje. Ennek ellenére szerepük mint stílus termékinnováció (stylistic product Innovation) gyakran háttérbe szorul, különösen a technológiai termékinnovációkkal (technological product innovation) szemben, és csekély figyelmet fordítanak a divatjavak speciális innovatív jellemzőinek kutatására. E cikkben megkísérlem meghatározni és magyarázni a divattermékek sajátos innovatív tulajdonságait, és ezek alapján rámutatni arra, hogy mi különbözteti meg őket a technológiai termékinnovációktól.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-03

Hogyan kell idézni

Kovács, K. (2019) „A termékinnovációk egy speciális esete: az új divattermékek”, Marketing & Menedzsment, 41(3), o. 78–90. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1345 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix