Emerging and in-side evaluation of marketing orientation at public utilitiy companies (Part II)

Authors

  • Erzsébet Hetesi Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing-Menedzsment Tanszék

Abstract

Az előző számban egy regionális interjús felmérés eredményeit ismertettük a hazai közüzemi szolgáltatók marketingtevékenységének kialakulásáról és annak vezetői megítéléséről. Jelen tanulmányban az interjús felmérések tapasztalatait felhasználva két olyan cégnél végzett kérdőíves felmérés eredményeit elemezzük, ahol a marketingegység előkelő helyet foglal el a szervezeti hierarchiában, és ahol a dereguláció várható következményeivel már most számolnak az érintett szervezetek.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Hetesi, E. (2019) “Emerging and in-side evaluation of marketing orientation at public utilitiy companies (Part II)”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 35(3), pp. 68–74. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1710 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

M&M mix

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>