A marketingorientáció dolgozói megítélése a közüzemi szervezeteknél (II. rész)

Szerzők

  • Erzsébet Hetesi Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing-Menedzsment Tanszék

Absztrakt

Az előző számban egy regionális interjús felmérés eredményeit ismertettük a hazai közüzemi szolgáltatók marketingtevékenységének kialakulásáról és annak vezetői megítéléséről. Jelen tanulmányban az interjús felmérések tapasztalatait felhasználva két olyan cégnél végzett kérdőíves felmérés eredményeit elemezzük, ahol a marketingegység előkelő helyet foglal el a szervezeti hierarchiában, és ahol a dereguláció várható következményeivel már most számolnak az érintett szervezetek.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Hetesi, E. (2019) „A marketingorientáció dolgozói megítélése a közüzemi szervezeteknél (II. rész)”, Marketing & Menedzsment, 35(3), o. 68–74. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1710 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>