Role of the Specialities of Design in Customer Assessment of the Products, Part 2

Authors

  • Dóra Horváth Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszék
  • László Sajtos Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszék

Abstract

A két részből álló írás előző számban közölt első részé­ben a formatervezés, a design szerepével foglalkoztunk, sajátosságainak a feltárására tettünk kísérletet. Bemutattuk a témakör elméleti hátterét, hogy most - egy empirikus vizsgálat eredményeit is felhasználva - a termékdesign gyakorlati jelentőségét bizonyítsuk.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Horváth, D. and Sajtos, L. (2019) “Role of the Specialities of Design in Customer Assessment of the Products, Part 2”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 35(5-6), pp. 74–84. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1790 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

Dissertations

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>