A termékdesign sajátosságainak szerepe a termékek fogyasztói megítélésében (II. rész)

Szerzők

  • Dóra Horváth Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszék
  • László Sajtos Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszék

Absztrakt

A két részből álló írás előző számban közölt első részé­ben a formatervezés, a design szerepével foglalkoztunk, sajátosságainak a feltárására tettünk kísérletet. Bemutattuk a témakör elméleti hátterét, hogy most - egy empirikus vizsgálat eredményeit is felhasználva - a termékdesign gyakorlati jelentőségét bizonyítsuk.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Horváth, D. és Sajtos, L. (2019) „A termékdesign sajátosságainak szerepe a termékek fogyasztói megítélésében (II. rész)”, Marketing & Menedzsment, 35(5-6), o. 74–84. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1790 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Szakdolgozat

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>