Knowledge Exchange and Knowledge Creation

Authors

  • Miklós Sárváry INSEAD Marketing Tanszék
  • András R. Nagy

Keywords:

knowledge management, scale economies, strategy

Abstract

A Tudásmenedzsment (TM) különböző alkalmazásai különféle méretgazdaságossági eredményeket hoznak a Szolgáltató Cégeknek (Professional Services Firms). A Tudásmenedzsment folyamatok egyrészt elősegítik a Tudáscserét a cégen belül, ami hatékonyabb működést és alacsonyabb költségeket eredményez, úm. kínálati oldali méretgazdaságosság (supply-side scale economies). Másrészt, amennyiben az egyéni tapasztalatokat megfelelő módon integrálják és szintetizálják, a TM folyamatok erősítik a Tudásteremtést.A Tudásteremtés révén lehetőség nyílik az üzleti környezet mélyebb megértésére, a szolgáltatások minőségének javítására, úm. keresleti oldal méretgazdaságosság (demand-side scale economies). A tanulmány a Tudásmenedzsment módszerekkel kapcsolatos vizsgálati eredményeket foglalja össze.

Downloads

Published

2019-12-09

How to Cite

Sárváry, M. and R. Nagy, A. (2019) “Knowledge Exchange and Knowledge Creation”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(1), pp. 4–16. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1510 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

Knowledge management

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.