Contributions to product classification in marketing - a case of technology intensive consumer products

Authors

  • Mária Vágási Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola
  • Noémi Munkácsi Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola
  • Nóra Grőger Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola

Keywords:

minőség, minőségtanúsítás, műszaki fogyasztási termékek, tartós fogyasztási termékek, termékklasszifikáció, vásárlási döntés

Abstract

A dolgozat a tartós fogyasztási termékek kategóriáján belül a műszaki termékek csoportjával, mint egy sajátos alrendszerrel foglalkozik, a marketingjellemzők azonosítását, és a fogyasztói vásárlási döntésben az ipari termékek vásárlási döntési folyamatához hasonló elemek kiemelését célozva. Hangsúlyt helyez a termékminőség tényezőire, és gyakorlati esetként háztartási fűtéstechnikai termékek hazai fogyasztói értékelési szempontjaira vonatkozóan szakértői megkérdezés eredményét mutatja be a Bosch csoport márkái kapcsán. A termékminőség értékelésének tényezőjeként vizsgálja továbbá a minőségtanúsítás szerepét.

Downloads

Published

2019-11-04

How to Cite

Vágási, M., Munkácsi, N. and Grőger, N. (2019) “Contributions to product classification in marketing - a case of technology intensive consumer products”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 48(1), pp. 59–70. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1003 (Accessed: 9 November 2024).

Issue

Section

Marketing Research

Similar Articles

<< < 16 17 18 19 20 21 22 23 24 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.