Contributions to product classification in marketing - a case of technology intensive consumer products
Keywords:
minőség, minőségtanúsítás, műszaki fogyasztási termékek, tartós fogyasztási termékek, termékklasszifikáció, vásárlási döntésAbstract
A dolgozat a tartós fogyasztási termékek kategóriáján belül a műszaki termékek csoportjával, mint egy sajátos alrendszerrel foglalkozik, a marketingjellemzők azonosítását, és a fogyasztói vásárlási döntésben az ipari termékek vásárlási döntési folyamatához hasonló elemek kiemelését célozva. Hangsúlyt helyez a termékminőség tényezőire, és gyakorlati esetként háztartási fűtéstechnikai termékek hazai fogyasztói értékelési szempontjaira vonatkozóan szakértői megkérdezés eredményét mutatja be a Bosch csoport márkái kapcsán. A termékminőség értékelésének tényezőjeként vizsgálja továbbá a minőségtanúsítás szerepét.
Downloads
Published
2019-11-04
How to Cite
Vágási, M., Munkácsi, N. and Grőger, N. (2019) “Contributions to product classification in marketing - a case of technology intensive consumer products”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 48(1), pp. 59–70. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1003 (Accessed: 9 November 2024).
Issue
Section
Marketing Research